Friday 20 September 2013

Jade Magia Negra

Tiden rusar förbi! Det är redan Fredag igen och det betyder holo! Jag visar er Jade Magi Negra. Ni har sett det hur många gånger som helst förut, men nu är det min tur att visa mina bilder på det. De här bilderna har legat i arkivet sen i början av juni. Jag har bara inte fått för mig att posta dem förrän nu.

Magia Negra är svart. Riktigt svart. Och det är holografiskt. Riktigt holografiskt. Det finaste svarta holografiska jag äger. Det ser aldrig grått ut så som många andra svarta hololack kan göra. Jag älskar det!



Formulan är bra. Lacket är lättapplicerat och täcker på två lager. Det torkar snabbt och glansigt. Överlack påverkar inte holoeffekten.
Det ni ser på bilderna är två lager Jade Magia Negra och ett lager Seche Vite.

Translation: It's Holo Friday again! I'm showing you Jade Magia Negra today. The pictures have been in the archive since the beginning of june. I don't know why I haven't posted them earlier.
Magia Negra is black. Really black. And it's holographic. Really holographic. It's the prettiest black holo I own. It never has that gray-ish tint that so many black holographic polishes often have. I just love it.
The formula is good. The polish is esy to apply and covers with two coats. It dries quickly and shiny. Top coat does not affect the holo effect. What you see in the pictures are two coats of Jade Magia Negra and one coat of Seche Vite.

8 comments:

  1. Man kan inte se detta för många gånger! Så fint!

    ReplyDelete
  2. Sugen på fler från Jade, bland annat detta. Får se när det blir tillgång för att lägga en ny beställning:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh, du borde skaffa detta! Det är så himla fint. :)

      Delete
  3. Supersnyggt, Jade gör verkligen helt fantstiska lack!

    ReplyDelete
  4. jag älskar Jade! underbara lack!

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...