Friday 7 June 2013

Birthday/80 Followers Giveaway

Jag fyller 20 år idag och i veckan fick jag 80 (i skrivande stund 83) följare på bloglovin. Tack så jättemycket! Jag älskar all feedback ni ger här på bloggen. Alla fina kommentarer! Jag är så tacksam att jag har er läsare, det gör bloggandet så mycket roligare när jag vet att någon uppskattar bloggen och all tid jag lägger ner på den. Så därför är det dags för en giveaway igen. För att helt enkelt fira att jag fyller 20 år idag, att bloggen har över 80 följare på bloglovin och den enkla anledningen att ni läsare är fantastiska!

Priset man kan vinna är ett Nail Pattern Boldness Glitter Food Topcoat samt Polish Revolution Looking-Glass Logic.


För att vara med i min giveaway ska ni svara på två frågor.
  1. Vilket är ditt favoritmärke på lack?
  2. Om du fick göra en produkt som skulle göra det enklare att lacka naglarna vad skulle du göra då?
Jag kommer dra vinnarna på det traditionella sättet. Alla som deltar kommer få en lapp med sitt namn på och sedan drar jag vinnarna. Vill du ha en extra lapp så kan du länka till min giveaway på din blogg/Facbook/Twitter/andra sociala medier. Se bara till att länken är public så att jag kan se den (om det är Facebook eller Twitter exempelvis). Kom ihåg att varje tävlande bara kan få max två lappar. Länkar du skickar jag dessutom med en extra liten grej som tack! Jag kommer maila vinnaren om att denne vunnit och personen har 24 timmar på sig att svara. Har personen inte svarat kommer jag dra en ny vinnare.

Maila svaret på dessa frågor, samt länken om du länkat, till naillacquerlove@hotmail.se senast söndag den 23 juni kl 23.59. Efter det avslutas tävlingen och jag drar en vinnare måndagen den 24 juni.

(Denna giveaway är endast öppen inom Sverige.)

15 comments:

  1. Jag beställde överlacket tack vare ditt inlägg häromdagen men vill nog vara med och tävla ändå. :)

    Mitt favoritmärke är nog China Glaze trots allt. De har så många kul lack och släpper skojiga kollektioner. Men det är inte lätt att välja ett märke.

    Om jag fick tillverka en produkt som skulle göra det lättare med lackning så skulle det vara ett överlack som retucherade penseldrag och ojämheter i ett lack.

    En sak till, du har fått en award av mig. :)

    ReplyDelete
  2. Grattis på födelsedagen och till de 83 följare på bloglovin :)

    ReplyDelete
  3. Grattis igen. Både på födelsedagen och till alla dina följare!

    Mitt favoritmärke är nog H&M om man ska se till allt - pris, vad man får för priset (kvalitet) och färger. De brukar ha en massa snygga lack och jag gillar faktiskt deras platta, breda flaska.. Att de är så pass billiga är ju dessutom en jädrans bonus!

    De två produkter jag verkligen känner att jag har saknat har ju precis kommit ut - baslack som gör det lätt att ta bort glitterlack, utan att det ramlar av för tidigt, och topplack som får lacken att sluta äta andra topplack.. =D Så just nu är jag nöjd. Annars skulle det nog vara en lackkollektion som är superlätt att göra watermarbles med! =D

    ReplyDelete
  4. Linnéa Karlsson8 June 2013 at 09:57

    Grattis! :D

    Mitt favoritmärke måste nog nästan vara Isa Dora, tycker att de har sjukt fina lack och jag hör till dem som gillar deras pensel. Synd att de är så dyra bara..

    Något jag saknar är en variant på tejp :P Då menar jag inte stripingtejp utan vanlig tejp som man använder för att underlätta städning. Skulle vara praktiskt med något återanvändbart så man slipper använda upp en tejprulle i veckan :P

    ReplyDelete
  5. Grattis:)

    Mitt favoritmärke är svårt att välja då jag gillar China Glaze, OPI och Nubar, så väldigt svårt att säga endast ett av dessa...


    Skulle jag göra en produkt skulle det vara so typ ett lack som man tog runt själva nageln så allt överflödigt hamnade på och man sedan drog boort så att städningen blev lätt som en plätt efter lackning:)


    ida.egerius@hotmail.se

    ReplyDelete
  6. Grattis!

    Mitt favoritmärke är OPI, enda märket som jag alltid lyckas få snyggt och som torkar tillräckligt snabbt för att jag inte ska sabba det :)

    Jag skulle vilja ha nånting att sätta på händerna efter att jag har lackat dem som skyddar och säger till när lacket är torkat så att jag slipper få stötskador på naglarna :)

    zichy_@msn.com

    ReplyDelete
  7. Tror nog att mitt favoritmärke är Picture Polish, vackra färger och dessutom sitter lacken så oerhört bra på mig!

    Produkten jag saknar är det ultimata baslacket som är en ridgefiller, en nagelstärkar och ger perfekt vidhäftningsförmåga och superlätt att ta bort nagellack med. Tänker mig två produkter, dels lacket i sig, dels droppar som man droppar på nageln och voila, allt lossnar!!!!

    ReplyDelete
  8. Mitt favoritmärke på nagellack kommer nog alltid att vara isadora. Älskar deras breda borstar, de torkar snabbt och det finns så fruktansvärt mycket fina nagellack att välja mellan!

    Det jag hade velat uppfinna är något som jag faktiskt redan har hemma. Ett genomskinligt lack från Yves Rocher. En droppe och nageln är torr! Magi!

    ReplyDelete
  9. Emma - emma.christina.jonsson@gmail.com12 June 2013 at 10:32

    Åh, dubbelgrattis! Och tack för en jättefin blogg.

    Mitt favoritmärke på nagellack, sett till kvalitet och användarvänlighet, är Essie. Lång hållbarhet, bra formula och en pensel som passar mina smala och rundade nagelbäddar perfekt. När det gäller färger och roliga tema-kollektioner, är dock OPI min solklara favorit - det är väldigt sällan de misslyckas, i mina ögon.

    Om jag fick skapa en nagelprodukt skulle det vara en remover som kan penetrera glitterkorn och lösa upp lacket under (men samtidigt vara skonsamt mot naglarna), så att glittret sen bara kan torkas bort. Jag älskar glitterlack, men använder dem sällan just på grund av att det är så meckigt att få bort dem.

    emma.christina.jonsson@gmail.com

    ReplyDelete
  10. grattis till både födelsedag och 80 följare!

    Älskar nagellack så svårt att välja, Isadora och OPI ligger på topp.
    Finns två produkter jag skulle vilja ha: typ en kräm el dyl som man kan pensla på runt nageln för att nagellacket inte ska få fäste på huden t.ex. när man gör water marbelings, samt ett överlack som gör att nagellacken inte flagnar utan sitter som berget (dock inte när man ska ta bort det).

    tack för din fina blogg =)

    ReplyDelete
  11. Hej! :D grattis!
    Jag älskar verkligen OPI! Älskar designen och hur bra de sitter.
    Jag skulle vilja tillverka en produkt som skyddar huden runt om så nagellacket ej fäster där - så himla krångligt att ta bort med en tops! :D

    /Stina

    ReplyDelete
  12. Grattis x 2! Mitt favoritmärke måste nog ändå bli Chanel; det känns så härligt glamouröst och så älskar jag flaskorna, borsten och färgerna såklart! Om man på något sätt kunde garanteras att alltid lyckas få jämnt mycket färg på borsten och att själva skaftet inte har massa lack som drippar ner och "fyller på" medan man målar; då skulle jag bli himla glad!

    ReplyDelete
  13. Grattis!! Jag tycker China Glaze är väldigt bra, de håller mycket längre än OPI enligt mig, men det kan förståss skilja på färg och färg. Nubar är också mycket bra!

    Om jag fick önska så vore det ett nagellack som i ett enda drag levererar en gradient! Lite typ som den rutiga målarfärgen hos tomtenissarna i Kalle Ankas jul! //YLva

    ReplyDelete
  14. Grattis till bloggframgångarna!

    Mitt favoritmärke är Colour Club. Dels har de fina märken, och dels sitter lacket och sitter och sitter...

    Min önskegrej skulle vara att det fanns något man kunde sätta runt naglarna som gjorde att man inte kunde måla utanför. Och så ett överlack som fick lacket att inte chippa (inga problem med Colour Club men däremot med andra lack).

    ReplyDelete
  15. Svårt att välja favorit här för det finns många märken jag gillar men inte testat nog mycket av än. Men efter att ha testat mitt första Smittenlack så kan jag bara konstatera att dom lacken kommer nog hamna HÖGT på min topplista. Jag är också väldigt svag för Sminkans frankenlack.

    Hållbarare överlack, effektiv men skonsam glitterremover och nån form av "suddgummi" som gör att man kan sudda bort/rätta till eventuella nailartmisstag men som inte skadar lacket under.

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...