Monday 15 April 2013

Haul!

Sent igår kväll när jag kom tillbaka hem efter en helg hos mina föräldrar så var hela postboxen full i paket. Hela 13 lack låg och väntade på mig. Tre stycken piCture pOlish, tre stycken China Glaze, tre stycken Layla och fyra stycken Enchanted Polish.
Jag är nog mest lycklig över Enchanted Polish för nu äger jag hela Imagine kollektionen!

 
piCture pOlish Monre

 
piCture pOlish Mellow Yellow
 
 
piCture pOlish O'hara

Alla piCture pOlish lacken köpte jag i en sambeställning från llarowe som Sleepy Ein ordnade. Tack Elin! 

 
Enchanted Polish Hot Chocolate, Across the Universe


 
Enchanted Polish Magical Mystery Tour, I Am the Walrus


 
China Glaze Surfin For Boys

 
China Glaze Flirty Tankini
För någon vecka sedan slog jag sönder mina flaskor med Surfin For Boys och Flirty Tankini. Eftersom de är fantastiska neoner så var jag tvungen att skaffa nya. 

 
China Glaze Sun-Kissed

 
Layla Purple Illusion, Gold Idol, Ocean Rush

Fantastiska Layla var månadens märke hos Nailmail söm drivs av Karin. Jag var alltså helt enkelt tvungen att klicka hem några Layla jag saknade i samlingen

9 comments:

  1. Åh, kan Mellow Yellow vara det perfekta citroncremegula lacket?!

    ReplyDelete
  2. Åhhh vilken underbar haoul! Många,många fina lack :-D

    ReplyDelete
  3. Vilka finingar! Jag är mest nyfiken på Enchanted-lacken. :-)

    ReplyDelete
  4. Åh så många underbara lack, ska bli kul att se swatches på dessa godingar...:-)

    ReplyDelete
  5. Surfin for boys är en av mina favoriter, men den har jag ju då självklart redan sett så jag är mest nyfiken på Enchanted lacken :)

    ReplyDelete
  6. Vilka skönheter!! Ska bli kul att se dom swatchade!!

    ReplyDelete
  7. Så fina! Ska bli kul att se enchanted lacken!

    ReplyDelete
  8. Härligt att se att lacken kom fram som de skulle :)
    Nu måste du börja visa upp dem på bloggen också :D

    ReplyDelete
  9. Enchatedlacken ser väldigt spännande ut:)

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...