Thursday 28 February 2013

Vinnare av min giveaway!

Jag har inte glömt bort er! Inte alls, livet blev bara väldigt hektiskt idag. Efter en lång dag i skolan och sedan en hemsk tågresa till Dalarna där det var strömfel i Borlänge så tågen inte kunde åka vidare...

Ni var hela 53 stycken som var med i min giveaway! Jätteroligt tycker jag!
En av frågorna ni skulle besvara för att vara med i min giveaway var ju vilka tre lack som är era favoritlack. Det kom in massa svar och väldigt sprida, men några lack hade många gemensamt.

Det lack som många, nästan hälften hade på sin lista över favoritlack var China Glaze Ruby Pumps. Jag är inte förvånad.
Det andra lacket osm ungefär en tredjedel hade på sin lista av favoriter var OPI Rainbow Connection.
Det tredje lacket, eller ska jag kanske säga tredje lacken för dessa hade lika många personer som favoriter. Hela nio stycken hade Isadora Polar Nights på sin lista över favoriter. Nio personer hade även Glitter Gal Belgian Chocolate som en av sina favoriter.

Väldigt roligt att se vilka lack ni gillade!

Den första vinnaren är:

Ann-Sofie

Grattis Ann-Sofie, du vinner det rosa paketet precis som du ville!


 Den andra vinnaren blev:  

Elin Nilsson 

Grattis Elin, du vinner det blå paketet precis som du ville!


 

(Jag har mailat vinnarna och de har 24 timmar på sig att svara, sedan drar jag en ny vinnare.)


5 comments:

  1. Stort grattis Ann-Sofie!

    Och vad skoj att det var så många som hade samma lack som favoriter. Nu måste jag ju nästan skaffa den där Ruby Pumps som alla pratar om ;)

    ReplyDelete
  2. Grattis till vinnarna och kul att vardera vinnare fick den vinst de helst av allt ville ha! :)

    ReplyDelete
  3. Åhhhh tack så jättemycket Emma!! Glad jag blir! Jag har mailat dig Emma! :-)
    Oj, vad kul att det var så många som ville vara med på din fina giveaway!! :-)
    Jag har bara ett av de lacken som var folks favoritlack och det är Polar Nights, nu måste jag kolla upp de andra två....hihi. :-)

    ReplyDelete
  4. Grattis tjejer! =)

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...