Sunday 9 December 2012

The Body Shop Ultimate Advent Collection Lucka 8 och Lucka 9.

Nu är det dags att få se vad som finns i The Body Shops adventskalender. Idag får ni se både vad som fanns i gårdagens, nummer åtta, lucka och dagens. jag hade verkligen inte tid att visa gårdagens lucka igår men den kommer nu.

 
Bakom lucka nummer åtta fanns en 50 ml burk med Chocomania Body Scrub. Jag älskar Chocomania serien. Den doftar så ljuvligt. Jag har en Chocomania Body Butter sedan tidigare och den är fantastisk. 


Bakom dagens lucka, nummer nio, fanns en 100% Natural Lip Roll-On med smak och doft av mint. Det här ska bli riktigt roligt att prova. Jag hade massa sådana här Roll-On läppglans när jag var liten. Av någon anledning försvann alla typer av dessa på marknaden och jag har nog inte sett ett på säkert tio-tolv år. Lite nostalgi över det, vilket alltid är lite extra kul.

No comments:

Post a Comment

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...