Monday 17 December 2012

The Body Shop Ultimate Advent Collection Lucka 14, 15, 16 och 17

Nu kommer bilder på vad som fanns bakom lucka nummer 14,15,16 och 17 i The Body Shops julkalender efter många om och men och en försvunnen USB-kabel. I inlägget är de två första bilderna tagna med min kamera och överförda innan minneskortet gick sönder, de andra två är tagna med min iPhone. Därför skiftar kvaliteten lite.

Så, då börjar vi. Bakom lucka 14 fanns detta:
 
Almond Conditioning Hand Wash.
Jag älskar denna! Det är den bästa handtvålen. Den torkar inte ut och doftar underbart av mandel. Perfekt för den som har lätt att få torra händer. 

Bakom lucka 15 fanns denna:
 
Earth Lovers Shower Gel
Jag gillar Earth Lovers Shower Gel i vanliga fall. Den är bra, dryg och finns i flera dofter. Men denna doft av citron och timjan faller mig inte i smaken. Jag brukar aldrig gilla saker som doftar citron om det inte är mat. Citrondoft är en svår doft, det luktar oftast skurmedel och jag blir smått illamående. Men gillar man citrondoft är denna perfekt. Jag kommer inte använda den, men min sambo gillade verkligen doften, så han har fått den av mig.
 
Bakom lucka nummer 16 fanns detta:
 
Vanilla Body Mist.
Jag tror jag dog och hamnade i himmelriket när jag öppnade korken på denna och sprutade lite i luften. Den doftar ljuvligt av vanilj utan att vara kväljande som jag ibland tycker vaniljdoft är. Helt fantastiskt. Denna kommer användas flitigt! 

Och så till dagens lucka, nummer 17:
 
Divine Calm Relaxing Massage Oil.
Åh, vad glad jag blev imorse. Massageolja! Den doftar gott av lavendel och känns dryg i händerna. Jag ska be min sambo massera mig så fort han kommer hem från gymmet.  Jag tror huden kan bli riktigt mjuk och fin av denna.

No comments:

Post a Comment

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...