Saturday 1 December 2012

The Body Shop Ultimate Advent Collection Lucka 1

Idag är det ju första december och det betyder att jag äntligen, äntligen, äntligen får öppna första luckan i The Body Shops julkalender. Som jag väntat och väntat.

jag frågade ju er om ni ville se vad som fanns gömd bakom varje lucka on ni sa att ni ville.
Så bakom lucka nummer 1 fanns det här:



Sweet Lemon Hand Cleanse Gel. Perfekt nu den här tiden på året då så mycket bakterier och sjukdomar sprids. Jag har dessutom världens sämsta immunförsvar och blir sjuk för minsta lilla. Nästan i alla fall. Det var värre förr.
Hursomhelst, den doftar ljuvligt. Jag har ganska svårt för just cleansing gels för händerna då de ofta luktar alldeles för starkt och för mycket sprit.  Det gör inte den här. Den luktar milt av citron och citrus.
Den här kommer nog användas flitigt!

Dagens lack hittar i inlägget under detta.


1 comment:

  1. Toppenbra i dessa tider!
    Jag har en från M&S som doftar Kamomill. Har också svårt för de flesta handspritdofter... eller ska jag kanske säga handspritstanker ;)

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...