Friday 28 December 2012

Layla Flash Black

 

Idag har jag ett underbart hololack åt er eftersom det är Skimmerskuggans holofredag. Layla Flash Black.
Flash Black är supervackert mörkgrått hololack med fantastiska regnbågar. Man kan bli lite lurad av namnet Flash Black, för svart är det då verkligen inte, men mörkt är det. Jag älskar ju mörka holos, så jag älskar även detta.
Ett extra plus får det för att regnbågarna syns i nästan minsta lilla ljus. Det gillar jag!
Nej, nu ska ni få se bilder på det.



 


 
Formulan är bra så länge man har Aqua Fix under annars är det holosjukt som tusan.Två lager ger fulltäckning och dessutom kan man använda ett lager överlack utan att holoeffekten dimmas av. 
Ett alldeles underbart lack alltså.

Translation: It's Skimmerskuggans Holo Friday today and I'm wearing Layla Flash Black. It's a dark gray holo with crazy beautiful rainbows. I love it.
The formula is good as long as you are using an Aqua Fix under. Two coats give full coverage and you can use top coat over it without affecting the holo effect. 
A lovely polish.

17 comments:

  1. Galet vacker! En dag ska den bli min. En dag. :-)

    ReplyDelete
  2. Det där är ju sååååå snyggt! Dessutom har du tagit underbara bilder!

    ReplyDelete
  3. Shit vad snyggt!! Jag dregglar nu... ;)

    ReplyDelete
  4. Älskar också Flash Back. Ljuvliga bilder:)

    ReplyDelete
  5. Det är ett helt underbart lack, det tycker jag med!

    ReplyDelete
  6. Älskar, älskar, älskar detta! Tycker inte det gör nåt att det inte är svart, med de regnbågarna kan man förlåta allt:)

    ReplyDelete
  7. Väldigt vackert, jag gillar mörka holos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är det verkligen. Jag gillar också mörka holos. Jag gillar mörka holos bättre än de ljusa eller pastelliga holosarna, även om de också är väldigt fina.

      Delete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...