Tuesday 11 December 2012

China Glaze Cranberry Splash

 

Idag visar jag er underbara China Glaze Cranberry Splash från årets julkollektion Holiday Joy
Det är ett julrött skimmerlack med alldeles underbar glans. Jag älskar det verkligen. Mer än så finns inte att säga.

Bilderna har jag dock fuskat med, de är tagna i början av november, men jag bär det faktiskt idag igen.


Formulan var bra och lacket täcker på två lager. Det torkar glansigt och topplack behövs endast för hållbarhetens skull.

Senare idag visar jag vad som finns bakom både lucka nummer tio och elva i The Body Shops julkalender. Hade verkligen inte tid igår att visa vad som fanns i lucka nummer tio, så ni får se det idag istället.

Translation: Today I'm showing you China Glaze Holiday Joy from this years holiday collection Holiday Joy. It's a red shimmer that's super shiny. The formula is good and two coats are enough fo full coverage.

3 comments:

  1. Härlig röd färg, ångrar lite att jag inte köpte det här.

    ReplyDelete
  2. Fantastiskt fint, kan inte förstå varför jag inte beställde det här.

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...