Wednesday 14 November 2012

OPI The Spy Who Loved Me

 

Idag visar jag er ännu ett lack ur OPI Skyfall. Idag är det The Spy Who Loved Me som jag har på naglarna.
Det är ett rött skimmer lack. Basen är klarröd och skimret är i guld.
Fantastiskt fint och otroligt juligt! Tyvärr har jag bara två bilder åt er att visa, då min kamera vägrade fånga lacket och gjorde bilderna suddiga. 

 

Formulan är riktigt bra. Jag har två lager på bilderna och har lite VNL. Det är inget osm stör mig, men för full täckning krävs nog tre lager.

Translation: Today I have another pollish from OPI Skyfall to show you. This is The Spy Who Loved Me.
It's a red shimmer polish. The base is red and the shimmer is gold. It's beautiful. 
The formula is good. I have two coats of polish in the pictures and I've got some VNL. It's nothing that bothers me. I think three coats will be enough for full coverage.

4 comments:

  1. Det ser verkligen jättefint ut på dig. Jag hoppas innerligt att jag kommer trivas i det.

    ReplyDelete
  2. Ett fint lack som jag skulle vilja ha om jag vore rik, men nu känns det lite som om jag har för många röda lack redan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag älskar röda lack och får aldrig nog av dem, men jag förstår vad du menar. Har man många röda är lacket kanske inte ett måste.

      Delete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...