Thursday 8 November 2012

Color Club Wild At Heart

Tanken var att egentligen visa er China Glaze Holly Winter idag, men så läste jag hos Lacky Corner att idag, 8 novemeber, är en No Hate day. Man ska bära lila lack idag för at visa att man är emot mobbingen som förekommit bland nagellacksbloggare den senaste tiden.
Jag valde att lacka naglarna med väldigt fina Color Club Wild At Heart. Det är ett mörkt, lila lack med svag holoeffekt. Det är väldigt vackert.

Nu till bilderna:


 
Holoeffekten är starkare än vad som syns på bilderna, men ingen sol och taskigt inomhusljus resulterade i de här bilderna.
Formulan är riktigt bra. Lacket täcker med ett lager, men jag målar ändå alltid på två.

Translation: I was supposed to show you China Glaze Holly Winter today but I read on Lacky Corner that today, November 8, is a no hate day and that you're supposed to wear a purple polish to show that you're against the bullying between nail polish bloggers. 
So today I wear Color Club Wild At Heart. It's a purple polish with holographic effect. It's gorgeous. 
The formula is good, and what's even better is that this polish is a one coater. 


2 comments:

  1. Åhhhhh! Jag måste verkligen plocka fram det här lacket igen snart. Det är så jäkla fint! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det tycker jag verkligen att du ska göra. Det är riktigt vackert.

      Delete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...