Friday 2 November 2012

China Glaze Merry Berry

 
Första lacker jag tog upp ur lådan med China Glaze Holiday Joy lack blev Merry Berry. Och jag som hade hoppats på glitter.
Förvånansvärt nog gillar jag Merry Berry ovanligt mycket. Krämlack är inte riktigt min grej, men färgen är så fin att jag tycer om lacket ändå.
Lacket är verkligen bärfärgat och framför allt är det väldigt glansigt, jag har inget topplack på bilderna.
Tyvärr kommer inte färgen riktigt fram. Min kamera har väldigt svårt att fånga rosa och lila toner i röda lack. 


 
Formulan var perfekt och lacket täcker med två lager.

Translation: Since I promised you; here's the second post for today. The first polish from China Glaze Holiday Joy is Merry Berry. It's a berry red creme. Surprisingly I really like it. I'm not a very big fan of creme polishes but since the colour is lovely I like Merry Berry.
Though my camera won't capture the polish colour very well. I don't know why, but my camera sucks at capturing pink and purple tones in red polishes. 

The formula is perfect and two coats give full coverage.

No comments:

Post a Comment

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...