Wednesday 24 October 2012

OPI Live and Let Die

 
Idag visar jag er ännu ett av de sju lack jag beställde ur OPI Skyfall Collection. Nästa lack på tur var Live And Let Die.
Det är ett mörkt, mörkt gröngrått lack som nästan är svart fullt med skimmer i guld som ser mer ut som grönt skimmer när det kommer på nageln. Det här lacket är helt unikt i min samling och otroligt vackert på naglarna. Men min kamera vill verkligen inte fota det. Man måste se det med egna ögon för att verkligen förstå hur fint det är!


 



Formulan var helt perfekt. Det täcker helt med ett lager men av vana så målade jag på ett till. Det hade egentligen inte behövts. 

Translation: Today I'm showing you another of the seven polishes I bought from OPI Skyfall Collection. This is Live And Let Die. It's a dark, dark grayish green that almost looks black with lots of gold shimmer that srt of look green on the nail. This polish is unique in my collection and it's absolutely gorgeous! i had some trouble photographing it because my camera won't sho the right colour of it. You really have to see it with your own eyes to understand how beautiful this polish is. 
The formula is flawless. It's a one coater but out of habbit I painted two coats even though it wasn't necessary.




1 comment:

  1. Det är så vackert:) Trivdes som fisken i vattnet med detta på naglarna.

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...