Wednesday 17 October 2012

Nails Inc The After Party Preview


 
Från vänster till höger/From left to right: Disco Lane, Soho Street, Covent Garden Market.

 
Disco Lane: Black holographic fine glitter.

 
Soho Street: Rainbow party glitter

 
Covent Garden Market: Full coverage ruby red glitter.

Nu har jag något nytt och roligt att visa er! Det här är Nails Inc julset för i år: The After Party. Det är tre glittrande, glimmande lack. Den enda jag tycker är riktigt julig är Covent Garden Market, men den ser ut att kunna vara en Ruby Pumps klon. Men det vet jag ju inte förrän jag provat den.

Disco Lane tycker jag liknar Isadoras Black Galaxy från deras vinterkollektion från förra året. 
Hursomhelts är de väldigt fina allihop!

Translation: I have something new and fun to show you today! This is Nails Inc The After Party. It's this years Christmas set. It contains three glittering, glistening polishes. 
The only one I find really Christmas like is Covent Garden Market, but it looks like it could be a Ruby Pumps clone. But I won't know that until i try it on.
I find Disco Lance very similar to Isadora Black Galaxy
Anyway, they are all gorgeous!



2 comments:

  1. Ahhhh!!! Var har du köpt dem? De ser helt fantastiska ut, jag vill också ha! Tror att Disco Lane är mer linjär eller iaf scattered holo, Black Galaxy var ju prismatiskt glitter om jag inte minns fel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De är köpta på Beautybay för 235 kr. Tyckte det var ett okej pris när jag inte hittat dem någon annanstans! Dessutom är de så himla vackra.

      Delete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...