Wednesday 31 October 2012

Kicks Late Sunset

 
31a oktober är det idag och det betyder Halloween! Tanken var att jag egentligen skulle visa er Orly R.I.P., men det får bli i helgen när jag hämtar fyra paket med nagellack (var av ett av lacken är R.I.P. )hos mina föräldrar.
Istället bär jag idag Kicks Late Sunset. Det är ett jellylack med pumpaorange nyans som är högglansigt. En riktigt fin färg så här i Halloween tider.



 
Formulan var okej, varken bra eller dålig. Torktiden var lite  för lång, men det upplever jag ofta att den är med jellylack.

Translation: Today it's Halloween! I meant to wear Orly R.I.P. today, but since I haven't visisted my family and picked up my four packages of polish (one package including R.I.P.) there I decided to wear Kicks Late Sunset instead. It's a pumkin orange jelly with a super glossy finish. It's a really nice color for Halloween.
The formula was okay, neither good or bad. The dry time was a bit too long, but I tend to think that about jellies.


No comments:

Post a Comment

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...