Sunday 7 April 2013

50 Followers Giveaway!


Ikväll såg jag att jag har kommit upp i 50 följare på Bloglovin. Helt fantastiskt! Jag har stått på 46 följare hur länge som helst, men den senaste veckan har jag alltså fått fyra nya följare! Jättekul verkligen. Det känns lite som en milstolpe i min bloggkarriär.

Jag är så glad över det här. Jag har ju bloggat i ungefär sex månader och tycker det är jätteroligt. En av anledningarna att jag tycker det är så kul är på grund av era fina kommentarer, frågor och feedback. Det värmer verkligen att ni kommer in här varje dag och tar er tid att läsa och kommentera. Jag älskar det och uppskattar det enormt mycket! Har jag en jobbig dag lyser ni läsare upp den med allt fint ni har att säga.

Så till min giveaway då. En läsare kommer att vinna ett Picture Polish Paradise och ett A England She Walks In Beauty. Två lack som jag personligen tycker ser helt fantastiska ut.

 
Picture Polish Paradise

 
A England She Walks In Beauty

För att vara med så vill jag att ni besvarar två frågor:
1. Vad ni vill se mer och/eller mindre av på Nail Lacquer Love?
2. Vilken är din favoritfinish på nagellack?
 

Alla som besvarar den här frågan får en lapp med i tävlingen. Länkar ni till min giveaway på er blogg/twitter/facebook/etc så får ni en lapp till. Man kan alltså ha max två lappar. Jag kommer precis som i min förra giveaway stoppa ner alla lappar i en hatt och dra en vinnare.
Länkar ni till min giveaway får ni självklart låna bilder från det här inlägget.

Ni skickar svaret på frågorna och länken (om ni länkat) till naillacquerlove@hotmail.se och i ämnesraden skriver ni "giveaway".
Ni har till kl 23.59 söndagen den 21 april på er att delta och måndagen den 22 april berättar jag vem om vunnit. Jag mailar vinnaren och denna kommer att ha 24 timmar på sig att svara. Gör denne inte det kommer jag dra en ny vinnare.

OBS! Min giveaway är endast öppen nationellt! OBS!

7 comments:

  1. Grattis till 50 följare Emma! Det är du värd! Din blogg är en av mina absoluta favoriter, inte nog med att du skriver bra inlägg, dina bilder är fantastiska med.

    Menar du att din giveaway endast är öppen nationellt? Tror du har råkat lägga till ett par bokstäver :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack så himla mycket Elin! Jag blir så glad att du gillar den. :)
      Självklart menar jag nationellt, nog var jag lite snabb på att klicka på publicera innan jag kontrollerat allt, tack!

      Delete
  2. Grattis Emma!
    Vad roligt!! :-D
    Klart jag vill vara med, en superfin giveaway, jag har nyss mailat! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Det är verkligen jättekul. :)
      Kul att du är med!

      Delete
  3. Congrats on 50 followers!! Unfortunately I can't enter, but that is one fantastic prize! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Yun! It feels fantastic. The next time I'll have a giveaway that's international, promise. :)

      Delete
  4. Grattis till 50 följare, va roligt med en giveaway och va fina friser det är. Jag har nyss mailat dig:)

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...