Monday 11 February 2013

Giveaway!

Jag vill börja med att säga tack! Tack till alla er som läser min blogg. Jag hade aldrig förväntat mig att ni skulle bli så många. Tack för alla fina kommentarer jag får och tack för att ni alltid är så gulliga. De svenska nagellacksbloggarna och läsarna av dessa är verkligen alltid positiva, snälla och peppar. Det gör mig så glad.
 Så nu i uppskattningens och kärlekens tider, det är ju faktiskt alla hjärtansdag på torsdag, så tänkte jag ha en giveaway. Både för att fira att ni är så underbara och för att jag sedan jag började blogga 1 oktober har haft 20 000 sidvisningar och nu över 2300 unika besökare enligt Google Analytcis.

Inspiration till hur tävlingen går till fick jag när Elin som driver Nailmanic hade sin superfina Giveaway. 

Vad kan man vinna då? Tanken är att jag ska dra två vinnare, som vinner två lack vardera.
De första lacken man kan vinna är Det blå paketet, som innehåller Color Club Over The Moon från kollektionen Halo Hues och Darling Diva Seriously Serious. Over The Moon är ett blått holografiskt lack medan Seriously Serious är ett glitterlack med blåtonat lila glitter samt grönt glittter.

 Color Club Over The Moon, Darling Diva Seriously Serious

Det andra paketet är Det rosa paketet, som innehåller Color Club Miss Bliss från kollektionen Halo Hues och Darling Diva I'm Sweet On You. Miss Bliss är ett rosa holografiskt lack och I'm Sweet On You är ett mjölkigt glittterlack med glitter i rosa, lila, vitt och så lite prismatiskt glitter i en vit bas.

 
Color Club Miss BlissDarling Diva I'm Sweet On You


Reglerna för att delta:
1. Skicka ett mail till naillacquerlove@hotmail.se eller en kommentar på inlägget där du berättar varför du gillar nagellack och vilka tre nagellack som är dina favoriter.

2. Berätta också vilket av paketen du helst vill ha om du vinner. (Den som vinner kommer få sitt paket och den andra kommer få det paket som blir över.)

3. Länkar du till min giveaway på din blogg, facebook, twitter eller liknande så lämna länken i mailet.

4. Skriv den mail där jag enklast når dig.

När jag väljer ut vinnaren tänker jag börja med att numerera alla mail och sedan helt enkelt göra det för hand, skriva ner varje nummer på en lapp jag viker ihop och sedan dra två nummer.
Länkar du min giveaway kommer jag skriva ditt nummer på två lappar och då har du på så sätt större chans att vinna.Länkar du den på fler ställen får du fler lappar i dragningen.

Du kan skicka in ditt bidrag och vara med och tävla till och med onsdag 27 februari. Torsdag den 28 februari kommer jag dra vinnaren och maila denna samt sjävklart gå ut med vem vinnaren är här på bloggen.

OBS! Tävlingen är endast öppen nationellt! OBS!

6 comments:

  1. Har följt din blogg sen början, tycker du har och gör ett väldigt bra jobb med den här bloggen! Föresten, kul initiativ med give-away:en! Men svårt att välja, jag gillar båda alternativen :)

    ReplyDelete
  2. Jag är med, har skickat ett mail till din adress :)
    håller tummen hårt!

    ReplyDelete
  3. Jag är också med på din fina giveaway!! Har nyss skickat mail! Nu håller jag mina tummar!! :-)

    ReplyDelete
  4. Klart jag är med! Vilken fin giveaway du fixat :-) Helst vill jag vinna det rosa paketet. Har alltid (iaf sen sådär 1983) älskat nagellack och inte varit utan en enda dag på 30 år. Crazy bitch, I know :-D
    Har även länkat på Fejan och bloggen! :-)

    Ha en fin blå måndag! :-) (det är ju numera jag som håller i den :-)

    Du når mig på linda.wikenhed@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Nu har även jag mailat dig! Wiiii... hoppas hoppas! ;)

    ReplyDelete
  6. I like nail polish because it ads a nice touch to any outfit. My top 3 brands are Joe Fresh, Dr's Remedy and Sally Hanson.

    I would love the first package.

    angelican3 at hotmail dot com

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...