Friday 21 December 2012

Jade Vermelho Surreal


Idag är det Skimmerskuggans holofredag och jag har ett riktigt vackert lack åt er. Detta är det röda holografiska lacket Jade Vermelho Surreal. Jag har sparat det åt er för att ni skulle få se det nu kring jul, men det jag inte tänkte på är ju att solen knappast visar sig ofta under decembermånad så ni får se bilder tagna under min skrivbordslampa. På grund av det blev bilderna även lite suddiga. Jag är så less på vintermörkret nu, jag vill ha vår så det går att fota i dagsljus. Bilderna gör verkligen inte lacket rättvisa. Det ser lite för orange ut på mina bilder när det egentligen är rött och min kamera vill inte alls fånga regnbågarna trots att den brukar kunna göra det. Jaja, vackert är det i alla fall och det passar himla bra idag för efter ett par timmars resande igår är jag hos mina föräldrar för att hjälpa till med julförberedelser och såklart för att fira jul här.

Hursomhelst, det här lacket är så vackert att jag vill gråta en skvätt. Det är verkligen rött och regbågarna är jättetydliga och supervackra. En favorit bland mina hololack. Dessutom behöver det inte alls mycket ljus för att regnbågarna ska synas. När det är så lite ljus att regnbågarna inte syns är lacket fortfarande vackert och ser ut som ett rött skimmerlack. Jag älskar verkligen det här.

Nu till bilderna på skönheten:

 
 
Formulan är perfekt. Ingen holosjuka och det täcker på två lager. Dessutom kan man lugnt lägga ett lager överlack på lacket utan att holoeffekten dimmas ned. 

Definitivt ett av mina favoritlack!

Translation: It's Skimmerskuggan's Holofriday today and I'm wearing Jade Vermelho Surreal which is a red holloographic polish. It's absolutely gorgeous but my camera can't capture the beauty of the polish. I love it and it's one of my favorite polishes.
The formula is perfect. two coats give full coverage and you can put a coat of top coat on it without dimming the holo effect.

5 comments:

  1. På min skärm ser det ut som brons holo! :D
    Jättesnyggt som brons och säkert irl med!!

    ReplyDelete
  2. Underbart. Hoppas på lite sol under ledigheten så att jag kan ta min Jade-oskuld.

    ReplyDelete
  3. Det här måste nog vara ett av de vackraste holosarna som finns! Jag har också en flaska som jag liksom sparar lite.

    ReplyDelete
  4. Det är verkligen så jäkla snyggt!!!<3

    ReplyDelete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...