Friday 19 October 2012

Make Up Store Siw

 

Holofredag! Idag har jag Make Up Store Siw på naglarna. Det är himla fint och den holografiska effekten är verkligen vacker.Titta bara på vilka fina regnbågar den bildar på nageln. Underbart!




 

Formulan var faktiskt ganska bra. Jag har hela tiden hört att den ska vara dålig, men det tyckte jag inte. Dock har jag ett lager Aqua fix under och det kanske gjorde susen. Lacket är helt täckande på två lager.

Translation: Holofriday! Today I'm wearing Make Up Store Siw on my nails. It's lovely and the holographic effect is gorgeous. Look at the rainbows on my nails! Stunning!
The formula was good. I was surprised because I've always heard that the formula was bad, but I didn't think so. I've got one coat Aqua Fix under and that might be why I thought it was good. The polish gives full coverage in two coats.

5 comments:

  1. Skitsnyggt! När jag såg dina bilder tänkte jag direkt, vad har hon för bas. Väldigt jämt fint målat, de MUS-holona jag har testat har varit rätt jobbiga men jag är inte säker på att jag har haft idealisk bas när jag har testat...

    ReplyDelete
  2. jag har MUS egen Aqua Fix bas. Den måste vara helt snustorr innan man målar, men resultatet blir så här fantastiskt!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Jag brukar ha ett lager vanligt underlack och sen ett lager MUS Aqua Fix. Den basen är fantastisk! Hade dock inte börjar med det när jag testade MUS holo...

      Delete
    2. Det kanske jag ska prova till andra hololack jag har. Det kan bli lite randigt ibland trots Aqua fix.

      Delete

I love comments! They make me happy. I will answer comments, questions and feedback as soon as possible. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...